بهارستان |دیدار رئیس اداره بهزیستی با رئیس نیروی انتظامی شهرستان

مهدی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان با رئیس نیروی انتظامی این شهرستان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دیدار با حضور قربانی و  روسای نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

موضوع آموزش پدافند غیر عامل به مددجویان بهزیستی مورد بررسی  قرار گرفت، طرفین بر ضرورت افزایش آگاهی وتوانمندسازی جامعه هدف در برابر تهدیدات احتمالی تاکید کردند.

قربانی همچنین ابراز امیدواری کرد که با همکاری وتعامل سازنده میان اداره بهز یستی ونیروی انتظامی، زمینه های لازم برای آموزش و توانمندسازی مددجویان در حوزه پدافند غیر عامل بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 189386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد